Reklama Współpraca Forum Sitemap
Szukaj: Dodaj wyszukiwarkę do FireFoxa!
Dodaj do ulubionych ustaw jako startową  
Polecamy: Sprzęt do siłowni Wyposażenie siłowni Odżywki i suplementy  
Zestawy ćwiczeń - Smukłe łydki
strona główna FORUM słownik Praca Sprzęt do siłowni
Odchudzanie Fitness - rodzaje ćwiczeń

Diety odchudzające
Odchudzanie to długotrwały proces polegający na zmniejszaniu wagi i masy ciała do stopnia, który nas zadowala. Długość tego procesu zależy od różnych czynników, np. od stopnia zaawansowania nadwagi bądź otyłości, od czynnika wpływającego na pojawienie się nadwagi/otyłości i od zgubnych przyzwyczajeń - stylu życia i upodobań dietetycznych. Walka z nadwagą i otyłością jest często żmudna i monotonna. Odchudzanie to ubytek tkanki tłuszczowej organizmu w skutek dostarczenia mu mniejszej ilości kalorii (w postaci pożywienia) niż wynosi jego dzienne zapotrzebowanie. Jest kilka sposobów dzięki którym powiększa się deficyt kaloryczny. Podstawowym jest stosowanie diety niskokalorycznej.

Dieta wysmuklająca
Dieta szwedzka
Dieta kopenhadzka
Dieta Montignaca
Dieta błyskawiczna
Dieta francuska
Dieta biurowa - 1200 kcal
Dieta jagodowa
Dieta siedmiodniowa




 
Smukłe łydki  


Wiele kobiet marzy o długich i smukłych łydkach. Smukłe łydki nie tylko sprawiają, że kobiety czują się dobrze, ale przede wszystkim przyciągają wzrok wielu mężczyzn. Smukłe łydki może wypracować każda kobieta. Jakie ćwiczenia należy wykonywać, aby poprawić wygląd łydek? Ile razy w tygodniu należy ćwiczyć?

Ćwiczenia za pomocą których poprawisz wygląd swoich łydek:
* Wspięcia jednonóż stojąc
Trzymamy palce obu stóp na podstawce (musi to być dość wysoka podstawka, ok. 10 cm), mamy opuszczone pięty w dół. Prostujemy tułów, przytrzymujemy się rękami jakiejś stabilnej rzeczy (może to być regał). Następnie robimy wspięcie na palce (będąc w tej pozycji 2 sekundy możemy sobie utrudnić ćwiczenie) i wdychamy powietrze. Wracając do pozycji wyjściowej wydychamy powietrze. Ćwiczenie wykonujemy seriami, każda seria powinna zawierać od 20 - Górną granicę wyznacza kondycja naszego organizmu.
Ćwiczenie to możemy utrudnić trzymając w jednej dłoni znaczne obciążenie (zazwyczaj hantel).

* Wspięcia na palce siedząc (na maszynie)
Podobnie jak w przypadku poprzedniego ćwiczenia, trzymamy palce obu stóp na wysokiej podstawce (ok 10 cm). Na kolanach trzymamy obciążenie (daliśmy przykład maszyny, ale może to być sztanga, talerz gumowy/żeliwny (waga od 5 do 25kg). Plecy mamy wyprostowane, rękami trzymamy się stabilnej rzeczy. Następnie robimy wspięcie na palce (będąc w tej pozycji 2 sekundy możemy sobie utrudnić ćwiczenie) i wdychamy powietrze. Wracając do pozycji wyjściowej wydychamy powietrze. Ćwiczenie wykonujemy seriami, każda seria powinna zawierać od 20 - Górną granicę wyznacza kondycja naszego organizmu.
Wykonując wspięcia na palce w pozycji siedzącej możemy robić to dla każdej z nóg osobno (czyli np. pierw lewa, później prawa). Jest to pewna forma odmiany, która znacznie może nam pomóc w dążeniu do uzyskania piękniejszych łydek.

Jak powinien wyglądać trening łydek?
Uda i łydki są mięśniami, które pracują każdego dnia, gdy chodzimy, biegamy lub joggingujemy. Mięśnie te są wręcz przyzwyczajone do ciągłej pracy. Jak zatem je ćwiczyć? Konieczne jest poświęcanie im więcej czasu i wysiłku podczas treningów. Mięśnie łydek należy "atakować" pod różnymi kątami i różnymi ćwiczeniami (również różnymi ich odmianami). Każda sesja treningowa powinna składać się minimum z dwóch ćwiczeń angażujących mięśnie łydek do intensywnej pracy. Każde ćwiczenie należy powtarzać w kilku seriach (zazwyczaj od 3 do 6). W serii natomiast należy wykonywać nie mniej niż 20 powtórzeń (dobrą techniką i odpowiednim - średnim tempem). Im więcej ruchów (powtórzeń) będziemy wykonywać w serii, im krótsza będzie przerwa między seriami (ok. 1-2 min.) tym lepsze efekty uzyskamy i szybciej "odchudzimy" nasze łydki.



Ile razy w tygodniu należy ćwiczyć łydki?
Wszystko zależy od tego jak bardzo nam zależy na uzyskaniu pięknych łydek. Ćwiczenie 2 razy w tygodniu jest dla większości osób wystarczające, jednak są osoby, które ćwiczą je 3 razy w tygodniu. Każda osoba powinna spróbować różnych wariantów i zadecydować, który z nich jest najodpowiedniejszy.

http://fitness.magicsport.pl/IMG/fitnesski/kobielak/AKobielak_03.jpg
 
  Dyscypliny sportowe

Kulturystyka

Strongman

Kick-boxing

UFC

Futbol amerykański

Piłka nożna

Pływanie

Skoki narciarskie
  Pozostałe serwisy

Gastronomia

Suplementacja

Sklepy sportowe

Medycyna sportowa

Plotki sportowe

Turystyka
  Polecane

Urlop, wczasy, wakacje

Odżywki i suplementy

Atlasy treningowe

Fitness kluby i siłownie
Odchudzanie
Odchudzanie polega na zmniejszaniu wagi i masy ciała do stopnia, który nas zadowala. Proces odchudzania trwa zazwyczaj kilka miesięcy, po nim następuje proces utrzymania wagi ciała i zachowania pięknej sylwetki. Tylko wytrwałe kobiety mogą cieszyć się wspaniałą figurą i tylko wytrwali mężczyźni mogą ukazać piękny zarys muskulatury. Zacznij odchudzanie wraz z nami!
Fitness TV
Fitnesski
Seksowne ciałka
Moda na zdrowie
(c) 2009 magicsport.pl - kopiowanie dozwolone jedynie po uzyskaniu zgody zarz�du magicsport.pl - prawa autorskie
Strony Internetowe
Cenimy Twoją Prywatność